Dla sprzedawcy

Oferujemy Państwu szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta. Doświadczony zespól trenerski z wieloletnim doświadczeniem w branży handlowej gwarantuje, iż szkolenie takie jak m.in. techniki prowadzenia negocjacji biznesowych, radzenie sobie z trudnymi klientami czy zarządzanie zespołem sprzedażowym – przyniosą realne zyski Państwa organizacji.

Szkoła Trenerów Biznesu

Szkoła trenerów biznesu to kompleksowy projekt rozwojowy, którego ukończenie umożliwia rozpoczęcie pracy w charakterze trenera biznesu. VIII Edycja Opole startuje 23-24.09.2017r. Sprawdź, jak pracujemy…   Czytaj więcej

0 komentarzy

Insights Discovery™ wprowadzenie do metody – dla trenerów i coachów

Insights Discovery™ to narzędzie psychometryczne, które daje odpowiedź na pytanie: jakie zachowania są dla mnie charakterystyczne, jak się komunikuję i jak współpracuję? Metoda, która…   Czytaj więcej

0 komentarzy

Skuteczny handlowiec: warsztaty efektywnej sprzedaży

Dowiesz się między innymi o 10 sprawdzonych technikach pozyskania i utrzymania uwagi klienta, technikach obrony przed wymówkami cenowymi i skuteczne techniki rozmawiania z klientem…   Czytaj więcej

0 komentarzy

Skuteczne negocjacje handlowe

poprawisz swoją skuteczność w rozmowach handlowych z kupcami będziesz skutecznie używać technik i trików negocjacyjnych poznasz 10 najskuteczniejszych technik otwarcia i prezentacji ofert

0 komentarzy

Efektywna motywacja zespołów sprzedażowych

Zwiększysz motywację własną i swojego zespołu, podniesiesz sprzedaż o 15 % w kolejnym kwartale i pozbędziesz się przekonań blokujących sprzedaż.

0 komentarzy

Coaching jako narzędzie wsparcia sprzedaży

Dzięki temu szkoleniu poznasz Sales Coaching, uzyskasz natychmiastowy wzrost efektywności pracy sprzedawców i zmotywujesz handlowców do pracy i realizacji założonych celów.

0 komentarzy

Podstawy sprzedaży: narzędzia, zarządzanie, motywacja

Dzięki temu szkoleniu osiągniesz wzrost wyników sprzedaży, zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży oraz zwiększysz zrost swoją motywację do pracy

0 komentarzy

Budowanie skutecznego kontaktu z klientem

Nauczysz się strategii budowania skutecznego kontaktu z Twoim klientem, bez manipulacji dodatkowo dostrzeżesz różnice w odbiorze świata przez klientów i poznasz sprawdzone wzorce językowe…   Czytaj więcej

0 komentarzy

Pozyskiwanie informacji gospodarczej – zdobywanie, przetwarzanie i weryfikacja informacji handlowej

0 komentarzy