Podstawy sprzedaży: narzędzia, zarządzanie, motywacja

Course ID
PS-NZM
Cena Netto
599 zł

Dzięki temu szkoleniu osiągniesz wzrost wyników sprzedaży, zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży oraz zwiększysz zrost swoją motywację do pracy

„To wszystko co mówicie to tylko teoria i tak nie przyda się w pracy, bo w życiu jest inaczej niż na szkoleniu, zresztą my i tak tę teorię znamy”, ale warsztatowy charakter szkolenia, doświadczenie trenera, wspólne rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez uczestników szkolenia – powodują,
iż w pierwszej godzinie szkolenia zmienisz zdanie.”

KORZYŚCI:

  • wzrost profesjonalizmu w obsłudze Klienta
  • wzrost konkurencyjności firmy na rynku
  • wzrost wyników sprzedaży

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest w szczególności dla osób zawodowo związanych ze sprzedażą i handlem
– przedstawicieli handlowych, sprzedawców, którzy wciąż budują swoje doświadczenie w branży sprzedażowej. Szkolenie szczególnie polecamy firmom, które ciągle rozwijają zespół sprzedażowy
i potrzebują efektywne rozwoju kompetencji sprzedażowych nowych handlowców.

PROGRAM SZKOLENIA PODSTAW SPRZEDAŻY

Część 1. „Sprzedawca powinien budować emocje klienta” – postawa, motywacja
i umiejętności skutecznego handlowca.

  • Proces sprzedaży – uwarunkowania psychologiczne.
  • Nastawienie, przekonanie i zdrowa pewność siebie – zarządzanie własnym „stanem”
    handlowca-sprzedawcy.
  • Metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji.
  • Rola samodyscypliny w osiąganiu sukcesów sprzedażowych – ćwiczenia.

Część 2. Zarządzanie bazą klientów i własnymi działaniami w sprzedaży.

  • Prospecting – metody wyszukiwania i pozyskiwania nowych klientów.
  • Budowanie swojej bazy klientów i praca z narzędziami informatycznymi (poczta, kalendarz, synchronizacja) – najlepsze praktyki.
  • Wykorzystywanie segmentacji klientów w celu: dostosowania oferty, poprawy efektywności sprzedaży, poprawy komunikacji z klientem.
  • Organizacja pracy i zarządzanie czasem sprzedawcy – jak to wygląda w praktyce? Czy może być lepiej?
  • Metody efektywnego mierzenia skuteczności prowadzonych działań sprzedażowych.
PANEL SPECJALNY Narzędzia sprzedażowe

W trakcie trwania panelu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się i przećwiczyć sprawdzone techniki posługiwania się poszczególnymi narzędziami sprzedażowymi. W drugiej części, poprzez wymianę doświadczeń uczestnicy pod okiem trenera wypracują i przećwiczą najlepsze schematy sprzedażowe dostosowane do ich branż.

  • Rozmowa telefoniczna – nawiązanie pierwszego kontaktu.
  • Dostrajanie się do klienta jako podstawowe narzędzie sprzedażowe.
  • Konstruowanie ofert.
  • Jak pracować z klientem, czyli czego nie robić, aby go nie stracić!

ŁĄCZNIE 16 godzin

Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Doświadczony Trener

Doświadczenie zdobywała współpracując z działami HR, pracując w organizacjach oraz szkoląc – zarówno duże firmy, jak i niewielkie stowarzyszenia. Od 2008 roku zajmuje się szeroko rozumianym rozwojem kompetencji, współpracując z różnorodnymi grupami odbiorców i klientami z różnych branż. Równolegle nabywała doświadczenia psychologicznego – poprzez aktywną pracę z pacjentami – oraz biznesowego – współpracując z firmami szkoleniowymi i ich klientami. Posiada doświadczenie zarówno w pracy indywidualnej (konsultacje, treningi pracy, coachingi), jak i grupowej (szkolenia, warsztaty, moderacje i facylitacje). Aktualnie Główny Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju – Trener w ogólnopolskiej sieci sklepów meblowych. Pasjonatka ludzi i tworzonych przez nich światów. W pracy kieruje się przekonaniem, że ludzie wszystko wiedzą – trzeba tylko stworzyć warunki, by ta wiedza się ujawniła. Takie warunki stwarza w trakcie prowadzonych szkoleń, co zresztą sprawia jej mnóstwo przyjemności.

Course Downloads:
  • Kontakt

    Orinoko Szkolenia & Doradztwo

    Beata Kaczor ul. Szpitalna 4, 46-220 Opole, Polska
    Tel: 77 551 38 48 Fax: 77 551 38 48
  • Infolinia szkoleniowa

    Masz pytania? Chciałbyś zorganizować to szkolenie u siebie w firmie? Chętnie udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.
    Kontakt z doradcą
      beata.kaczor@orinoko-szkolenia.pl
      668 697 852
  • Jestem zainteresowany

    Zostaw nam swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24  godzin

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu

    Firma