Efektywna motywacja zespołów sprzedażowych

Course ID
EMZS
Cena Netto
599 zł

Zwiększysz motywację własną i swojego zespołu, podniesiesz sprzedaż o 15 % w kolejnym kwartale i pozbędziesz się przekonań blokujących sprzedaż.

Poznaj historię sprzedawcy

Każdy menedżer zadaje sobie podobne pytania: Co zrobić aby lepiej sprzedawali? Jak ich zachęcić do lepszych wyników?Ty wiesz i oni też wiedzą, dobre wyniki to przecież premie, pieniądze, prestiż i zadowolenie przełożonych.

Inwestujesz pieniądze w kolejne książki i szkolenia, jednak ich efekty nie spełniają oczekiwań. Co w takim razie zawodzi? Czy istnieje jakaś „złota” technika, która w końcu sprawi, że handlowcy zaczną osiągać odpowiednie poziomy sprzedaży, a efekty będą trwałe? Jak rozpalić w członkach mojego zespołu ogień zaangażowania, entuzjazmu i motywacji do działania i sprzedaży?

Odpowiedzią jest zwiększona motywacja, której nie da się jednak osiągnąć bez zmiany postaw mentalnych zarówno Twoich, jak i członków zespołu sprzedażowego. Bez usunięcia negatywnych przekonań żadne nowe techniki sprzedaży nie pomogą sprzedawać więcej – to tak jakby uczyć skoków spadochronowych kogoś kto ma paniczny lęk wysokości.

Dlatego przygotowaliśmy warsztaty inne niż wszystkie. To nie jest kolejne szkolenie na którym wypada być. Podczas 8 godzin warsztatów najpierw zbudujesz podstawy swojej motywacji, pozbędziesz się swoich negatywnych przekonań, a następnie otrzymasz gotowe narzędzia motywacyjne, które pozwolą ci zrobić to samo z twoim zespołem sprzedażowym.

Dzięki udziałowi w szkoleniu

  • zwiększysz motywację własną i swojego zespołu , co przełoży się na efektywność i wyniki sprzedażowe
  • pozbędziesz się negatywnych przekonań, które blokują efektywną sprzedaż i dowiesz się, jak to samo zrobić z członkami Twojego zespołu
  • zwiększysz znacząco sprzedaż już w kolejnym miesiącu i kwartale sprzedażowym
  • otrzymasz gotowe narzędzia motywacyjne, które wcielisz w zespole kolejnego dnia po szkoleniu

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest w szczególności dla osób zawodowo związanych ze sprzedażą i handlem – tych, których sukces zależy od efektywnej sprzedaży – przedstawicieli handlowych, sprzedawców, dyrektorów i menadżerów handlowych.

Cześć 1 . Wprowadzenie

1. Określenie własnych postaw dotyczących przekonań i motywacji – efekt i konsekwencje.

2. Jak określić i usunąć sabotujące przekonania sprzedawców, które nie pozwalają im osiągać celów sprzedażowych.

3. Demotywatory – jak się ich pozbyć poprzez inspirację i myślenie o sukcesie.

4. Poznawanie potrzeb członów zespołu sprzedażowego – jak określić oczekiwania w zakresie m.in stabilności i poziomu wynagrodzenia, ścieżki kariery, podnoszenia kwalifikacji, narzędzi pracy czy świadczeń pozapłacowych.

5. Jak skutecznie zbudować poczucie celu oraz wartości zespołu handlowców?

  • Poczucie dumy, które przekłada się na wzrost motywacji. Omówienie i przećwiczenie narzędzi: pochwała, zaufanie, tłumaczenie rzeczywistości, rozwiewanie zastrzeżeń.
  • Budowanie celów zespołu krok po kroku. Jak ujrzeć pracę zespołu w szerszej perspektywie, wspólnie stawiać cele i wyznaczać strategie poprzez stałe wsparcie dla jego członków.

Cześć 2. Narzędzia

1. Poczucie rozwoju

  • jak wytyczać ścieżki kariery swoich pracowników w oparciu o ich kompetencje, cele i umiejętności

2. Rozmowa motywująca

  • jak w sposób efektywny przekazywać pracownikom cele i zadania
  • przykłady najczęstszych błędów popełnianych w trakcie rozmów

3. Zachęcanie do podejmowania decyzji i inicjowania działań

  • jak pobudzić aktywność pracowników i zaangażować ich w wykonywanie zadań trudnych i wykraczających poza podstawowe obowiązki

4. Informacja zwrotna

  • kiedy do pracownika powinna dotrzeć informacja zwrotna , co powinna zawierać i jak ją skonstruować
  • jak przekazać pracownikom nasze oczekiwania, wyznaczać im cele oraz narzędzia ich realizacji

5. Pochwała i konstruktywna krytyka

  • jak inspirować zespół do wytężonej pracy aby zrealizować plany i sprawić, by ludzie czuli się docenieni?
  • kiedy i jak krytykować aby osiągnąć zamierzony cel i utrzymać dobre relacje z zespołem

6. Współzawodnictwo

  • przykłady konkretnych rozwiązań z działów sprzedaży wykorzystujących współzawodnictwo grupy m.in „Konkurs na pracownika miesiąca”
Beata Kaczor

Beata Kaczor Trener

Doświadczenie zawodowe zdobyła w koncernach krajowych i międzynarodowych. Pracowała między innymi dla Grupy Agora, MSD Polska, Merkury czy obecnego Santandera. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet.
Założycielka firmy Orinoko Szkolenia i Doradztwo. Razem ze swoim zespołem trenerskim z całej Polski przeprowadza firmy przez procesy zmian i sprawia, że pracownicy pracują wydajniej i chętniej. Specjalista od zadań trudnych, a czasem i niemożliwych. Propagatorka pracy systemowej w organizacji i sprawczyni zmian na lepsze w kilkunastu firmach w całej Polsce. Autorka programu Akademia Skutecznego Menadżera, współautorka programu Szkoły Trenerów Biznesu. Autorka innowacyjnego projektu Work&Life&Dance.

Course Downloads:
  • Kontakt

    Orinoko Szkolenia & Doradztwo

    Beata Kaczor ul. Szpitalna 4, 46-220 Opole, Polska
    Tel: 77 551 38 48 Fax: 77 551 38 48
  • Infolinia szkoleniowa

    Masz pytania? Chciałbyś zorganizować to szkolenie u siebie w firmie? Chętnie udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.
    Kontakt z doradcą
      beata.kaczor@orinoko-szkolenia.pl
      668 697 852
  • Jestem zainteresowany

    Zostaw nam swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24  godzin

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu

    Firma