Budowanie skutecznego kontaktu z klientem

Course ID
BSKK
Cena netto
1399 zł

Nauczysz się strategii budowania skutecznego kontaktu z Twoim klientem, bez manipulacji dodatkowo dostrzeżesz różnice w odbiorze świata przez klientów i poznasz sprawdzone wzorce językowe do zastosowania w codziennej pracy.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Poznasz zasady budowania skutecznego kontaktu z Klientem.
  • Przećwiczysz prowadzenie Klienta podczas kontaktu.
  • Nauczysz się, jak dostosowywać swoją komunikację do swoich różnorodnych Klientów.
  • Nabędziesz umiejętność stosowania w swoim języku zróżnicowanych systemów reprezentacyjnych.
  • Poznasz sposoby docierania do osób o odmiennych metaprogramach.
  • Przyswoisz perswazyjne elementy modeli językowych.
  • Poznasz możliwości wykorzystania sprawdzonych wzorców językowych w codziennym kontakcie.
  • Wypracuje własne sformułowania wspomagające kontakt ze swoimi Klientami.

Czy to szkolenie jest dla mnie?

Szkolenie skierowane jest w szczególności dla osób zawodowo związanych ze sprzedażą i handlem – tych, których sukces zależy od efektywnego kontaktu z Klientem – przedstawicieli handlowych, sprzedawców, dyrektorów i menadżerów handlowych, agentów nieruchomości.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Techniki NLP, czyli modelowanie skuteczności

  • wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego
  • słowo o założeniach operacyjnych
  • modelowanie jako proces podstawowy

2. Strategia doskonałego kontaktu

  • odzwierciedlanie jako podstawa dobrego kontaktu
  • dopasowanie, które buduje przewagę
  • świadome prowadzenie doświadczenia Klienta
  • być „człowiekiem, z którym dobrze się rozmawia”

3. Mówienie językiem Klienta

  • systemy reprezentacyjne w naszym doświadczeniu
  • różnice w dominacji systemów
  • dostosowanie jako szansa dobry kontakt

4. Różnice w postrzeganiu świata

  • ja mam tak, a Ty inaczej – podstawowe metaprogramy
  • jak usłyszeć metaprogramy Klienta?
  • budowanie własnej elastyczności w porządkowaniu świata
  • w cudzych butach, czyli podstawa porozumienia

5. Elementy języka perswazji

  • wprowadzenie do lingwistyki NLP
  • elementy modelu Miltona w praktyce sprzedaży
  • budowanie własnych wzorców językowych

6. Praktykowanie jako podstawa skuteczności

  • podsumowanie zagadnień
  • kilka słów o spójności i autentyczności Sprzedawcy
Bogusław Śmiechowicz

Bogusław Śmiechowicz

Trener biznesu
Trener biznesu. Obszary jego merytorycznych kompetencji to szkolenia z zakresu efektywnych technik sprzedaży, negocjacji w biznesie, planowanie i wdrażanie zmiany w organizacji. Szkolenia prowadzi od 2005 roku. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu (Psychologia w biznesie), Szkoły Trenerów Biznesu (MODERATOR Wrocław) Komunikacji Społecznej i PR, (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu). W Szkole Trenerów Biznesu opiekun Merytoryczny grup roboczych. Na co dzień czynny negocjator:)

Course Downloads:
  • Kontakt

    Orinoko Szkolenia & Doradztwo

    Beata Kaczor ul. Szpitalna 4, 46-220 Opole, Polska
    Tel: 77 551 38 48 Fax: 77 551 38 48
  • Infolinia szkoleniowa

    Masz pytania? Chciałbyś zorganizować to szkolenie u siebie w firmie? Chętnie udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.
    Kontakt z doradcą
      beata.kaczor@orinoko-szkolenia.pl
      668 697 852
  • Jestem zainteresowany

    Zostaw nam swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24  godzin

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu

    Firma