Akademia Skutecznego Menadżera

Course ID
ASM
Cena netto
6800 zł (zw. z VAT)
Raty
Dostępne
Rabat
1000 zł przy jednoczesnym zgłoszeniu 2 osób
Ilość Godzin
152 Godziny
Ilość zjazdów
7

trenerzy-kopia-web

 

Kompleksowy i innowacyjny program łączący wieloletnie doświadczenie niezwykłych trenerów, coachów, mentorów, prezesów i dyrektorów. Program doskonalenia kluczowych umiejętności menadżerskich.

  • Nowa koncepcja – Logodydaktyka ® – fundamenty zarządzania
  • Innowacyjne narzędzie wspierające zespół Insights Discovery™
  • Praktyczna wiedza odnosząca się do rzeczywistych sytuacji

Praca Menadżera to praca z ludźmi. Praca z poszczególnymi indywidualnościami, ale także praca z całymi zespołami. Praca, w której sukces zależy od umiejętności wyprzedzania innych o krok lub dwa.

Od własnych kompetencji przywódczych menadżera takich jak: umiejętność angażowania w realizację celów, tworzenie kultury organizacji opartej na wartościach, czy rozwijanie talentów w organizacji zależy dzisiaj sukces każdej firmy. Tych umiejętności nie dadzą dzisiaj studia, ani te skończone niedawno, jak i te skończone kilkanaście lat temu. Potrzeby młodych ludzi zmieniają się, rynek gospodarczy rządzi się nowymi prawami, motywacja w dobie XXI wieku jest inna.

Dlatego też przygotowaliśmy praktyczny program Akademii Skutecznego Menadżera, który dostarcza najnowszą wiedzę i rozwija umiejętności menadżera XXI wieku

Dzięki udziałowi w Akademii Menadżera :

  • Poznasz nowa innowacyjną koncepcję zarządzania – Logodydaktyka ®,
  • Uzyskasz dostęp do nowego narzędzia komunikacyjnego wspierającego zespół -Insights Discovery™,
  • Otrzymasz profil indywidualny Insights Discovery™,
  • Nabędziesz umiejętności: wprowadzania zmian w organizacji, motywowania każdego z pracowników, budowania i zarządzania zespołem, wyznaczania celów i delegowania zadań,
  • Dowiesz się  jak być dobrym przywódcą,
  • Nauczysz się jak dobrze wyglądać i prowadzić efektowne prezentacje.

Dla kogo jest to szkolenie?

Nasz program szkolenia adresowany jest do menadżerów, kadry zarządzającej, kierowników i właścicieli firm. Jak również do osób, które przygotowują się do objęcia stanowisk kierowniczych.


 

Firma to my

  • Etapy rozwoju organizacji
  • Co kształtuje organizację/jak robią to inni
  • Dyscyplina komunikacji-narzędzia
  • Organizacja ucząca sięZmiany w organizacji

MENADŻER

  • Logodydaktyka ® – Fundamenty zarządzania
  • Istota skutecznego współdziałania i przewodzenia
  • Fundamenty indywidualne jako fundamenty całej firmy
  • Budowanie kultury organizacyjnej
  • Siła oddziaływania na pracę własną i pracę innych
  • Proaktywność i spójność wewnętrzna
  • Kluczowe umiejętności manadżera
  • Delegowanie zadań i ich kontrola
  • Wyznaczanie celu i wizji organizacji
  • Skuteczne motywowanie pracowników

ZESPÓŁ

  • Insights Discovery™
  • Narzędzie Psychometryczne – Metoda Insights Discovery™ w pracy indywidualnej i zespołowej
  • Budowanie efektywnych zespołów
  • Co to jest zespół
  • Role w zespole i ich zadania
  • Jak zbudować dobry zespół
  • Potencjał zespołu-jak nim zarządzać
  • Style komunikowania się w zespole

PRACOWNIK

  • Zasoby ludzkie w organizacji
  • Jak dobierać i rekrutować najlepszych ludzi?
  • Jak zarządzać talentami?
  • Jak oceniać by iść dalej?

WYSTĄPIENIA

  • Warsztaty z wizażystą
  • Wygląd w wystąpieniach
  • Jak dobrze przemawiać
  • Czym jest efekt pierwszego wrażenia i jak go wykorzystać
  • Podstawy retoryki – czyli jak mówić, żeby Cię słuchali
  • Sposoby radzenia sobie z tremą podczas wystąpień
  • Zarządzanie przestrzenią sali
  • Trening wystąpień

ŁĄCZNIE 152 h

 


Beata Kaczor

Beata Kaczor Trener Biznesu

Certyfikowany Trener, Coach. Akredytowany Konsultant Insights Discovery™. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet. Założycielka firmy Orinoko Szkolenia i Doradztwo. Razem ze swoim zespołem trenerskim z całej Polski przeprowadza firmy przez procesy zmian i sprawia, że pracownicy pracują wydajniej i chętniej. Specjalista od zadań trudnych, a czasem i niemożliwych. Propagatorka pracy systemowej w organizacji i sprawczyni zmian na lepsze w kilkunastu firmach w całej Polsce.

Iwona Majewska- Opiełka

Iwona Majewska- Opiełka Trener

Trener, mentor, Coach. Przylatując z Ameryki jako pierwsza w Polsce prowadziła zajęcia wspierające skuteczne działanie jednostek i firm. Przenosiła na polski grunt wiedzę zdobywaną u ludzi takich jak Martin Seligman, Stephen R. Covey, Brian Tracy, Tom Peters, Peter Drucker, Zig Ziglar, Norman Vincent Peale czy Anthony Robbins. Wykorzystując wykształcenie, osobiste doświadczenia i najnowsze ustalenia psychologii pozytywnej, stworzyła spójną koncepcję rozwoju ludzi i organizacji, dostosowaną do polskich realiów i mentalności. Nazwała ją logodydaktyką. Prekursorka i liderka ruchu doskonalenia potencjału ludzkiego w Polsce. Autorka 16 książek z dziedziny rozwoju osobistego i rozwoju firmy w tym „Umysł lidera”, „Sprzedaż i charakter”, „Sukces firmy” i „Logodydaktyka. Droga rozwoju”. Zwyciężczyni konkursu Polish Nationale Sale Awards 2011 w kategorii Trener Sprzedaży.

Jacek Rozenek

Jacek Rozenek trener

Specjalista z dziedziny zarządzania wrażeniem w biznesie, zarządzania wizerunkiem i prezentacji biznesowych. Prowadzi szkolenia oraz coaching z zakresu zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych, technik wpływu, technik antymanipulacyjnych. Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Osobisty coach i doradca wizerunkowy wielu mendżerów najwyższego szczebla. W swojej karierze przeszedł wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Szkolił dla takich firm jak:, Pekao S.A. IFS Poland, Organon Poland, BP, Dr. Irena Eris, Nepentes, P.P.H.U. Rowitex Sp. z o.o., Sano Sp. z o.o., BRE Bank S.A., EKO-PARK S.A. Deutsche Bank PBC, NBP, ING Bank Śląski, Millenium, Johnson&Johnson, AxA, PZU Życie, BPH TFI, PKO TFI, Hertz System Ltd. Sp. z o.o., METLIFE Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Assesco Poland S.A., Sodexho, Nordea Bank, Dresdner Bank, Golden Egg, MON, Teva, PKO BP, Saatchi&Saatchi…

Katarzyna Wolska

Katarzyna Wolska Trener

Trener, coach personalny, konsultant. Pierwsze szkolenia prowadziław 1996 roku, lecz zawodowo zajmuje się nimi od 2003 roku. Specjalizuje się w indywidualnych zajęciach z przedstawicielami najwyższej kadry zarządzającej. Posiada Międzynarodowy Zawodowy Certyfikat – BTEC Professional Certificate Training, Learning and Development (International). W Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, gdzie była członkiem Zarządu oraz członkiem komisji rewizyjnej, prowadzi treningi w ramach Szkoły Trenerów. Jest akredytowanym konsultantem Insights Discovery oraz Disc Classic.

Zdzisław Hofman

Zdzisław Hofman Trener

Trener biznesu, socjoterapeuta, superwizor, tutor i coach w programach rozwojowych. Założyciel i prezes ogólnopolskiej Fundacji Rozwoju Wolontariatu. Z zawodu nauczyciel z zamiłowania dziennikarz radiowy. Wieloletni prezes Stowarzyszenia KLANZA. Trener, współpracownik Stowarzyszenia Szkoła Liderów. Zainteresowania zawodowe: zarządzanie i przywództwo, planowanie i wdrażanie zmian, współpraca w zespołach, motywacja, marketing, CSR i wolontariat pracowniczy, arteterapia. Bloger – zdzislawhofman.blox.pl. tematyka: edukacja i aktywność społeczna.

Cyprian Szyszka

Cyprian Szyszka trener

Trener-mentor, konsultant dynamiki grup i organizacji, coach psychodynamiczno-systemowy, wykładowca. Specjalizuje się w treningach roli, komunikacji w zmianie organizacyjnej, facylitacji problemowej i strategicznej oraz dylematach przywódczych menadżerów. Pracuje na rzecz zwiększenia efektywności w działaniu swoich klientów. Znany jako trener trzymający porządek, pilnujący dyscypliny i tworzący ramy nabywania wiedzy opartej o doświadczenie. Prywatnie – żeglarz i miłośnik muzyki.

Adrianna Filiks

Adrianna Filiks

Doświadczony konsultant, coach, trener i assessor. Wieloletni dyrektor personalny, psycholog organizacji i pracy z ponad 15-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Absolwentka Międzynarodowych Studiów Menadżerskich (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL, w tym zarządzania zmianą, a także procesów rekrutacji, adaptacji, rozwoju i zarządzania karierą w firmie, systemów motywacyjnych i oceny jakości pracy. Posiada uprawnienia do stosowania testu Extended Disc oraz MAPP – Motywacyjna Analiza Potencjału Pracowniczego. Zrealizowała liczne projekty doradcze i coachingowe dla kadry menadżerskiej między innymi dla Tchibo, Pepsico, P&G, Orbis, Neuca, Kingfisher Sourcing Organisation, Victaulic Polska Sp. z o.o., PPUH RAPID Sp. z o.o., Carrefour.

Dawid Bałutowski

Dawid Bałutowski

Psycholog, certyfikowany trener

Psycholog, certyfikowany trener z dziewięcioletnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu szkoleń dla pracowników Oświaty, przedstawicieli biznesu i trenerów, coach. Specjalista z zakresu komunikacji interpersonalnej, umiejętności liderskich i budowania zespołu, motywowania, mediacji i rozwiązywania konfliktów, asertywności, technik radzenia sobie ze stresem, profilaktyki wypalenia zawodowego, treningu interpersonalnego, aktywnych metod nauczania, motywowania, szkoleń trenerskich.

Aleksandra Frątczak

Aleksandra Frątczak

Osobista Stylistka, Personal Shopper, Szkoleniowiec.

Autorka książki Ubierz się w kolor. Tajniki analizy kolorystycznej. Prowadzi bloga o stylizacji kobiet i mężczyzn na www.aleksandrafratczak.pl
Z wykształcenia psycholog biznesu i coach. Ukończyła szkolenia z makijażu w The London School of Beauty and Make-up, analizy kolorystycznej i stylizacji uczyła się od najlepszych specjalistów w kraju.
Z pasji do ubrań i ludzi została Osobistą Stylistką. Wie, że wygląd wpływa na samopoczucie i na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie. Jej misją jest, aby ludzie czuli się świetnie z tym, jak wyglądają. Zawsze.
Na zakupach jest profesjonalnym doradcą i szczerą koleżanką, która wie jak podkreślić atuty i ukryć niedoskonałości sylwetki. Zakochana w kolorze, potrafi wykorzystać jego siłę w budowaniu wizerunku.
Prowadzi szkolenia z zakresu budowania wizerunku i dress code’u. Pomaga firmom budować wizerunek osobisty pracowników.

Sławomir Prusakowski

Sławomir Prusakowski

Trener biznesu, psycholog.

Posiada uprawnienia II stopnia Polskiego Towarzystwa psychologicznego do prowadzenia Treningów interpersonalnych. Przeprowadził ponad 10.000 godzin szkoleń w tym ponad 900 godzin treningów interpersonalnych. Ukończył Akademię Treningu Interpersonalnego przy Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys. Współpracuje z wieloma organizacjami szkolącymi i uczelniami, min. Trening Partners, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Miedziowe Centrum Kształcenia Kadr,.
Prowadzi treningi dla osób chcących się rozwijać osobiście i lepiej funkcjonować w grupach. Publikuje w czasopismach branżowych.
„Prywatnie wiem, że nikt nigdy nie dał mi tak wiele jak inni ludzie którzy we mnie wierzyli. Staram się dzielić tym co otrzymałem. Lubię ludzi i wspieram ich w rozwoju. Jestem ciekaw każdego spotkania”.

Program szkoły obejmuje 152 godziny szkoleniowe realizowane w trybie weekendowych zjazdów.
Łącznie w ramach Akademii Skutecznego Menadżera odbędzie się 7 zjazdów.

Terminy Akademii w Opolu:

LP TERMIN ZJAZDÓW LICZBA GODZIN
1 08-10.04.2016 3 x 8 h (24)
2 22-24.04.2016 3 x 8 h (24)
3 06-08.05.2016 3 x 8 h (24)
4 20-22.05.2016 3 x 8 h (24)
5 03-05.06.2016 3 x 8 h (24)
6 18-19.06.2016 2 x 8 h (16)
7 02-03.07.2016 2 x 8 h (16)
ŁĄCZNIE 152 h

Terminy Akademii we Wrocławiu:

LP TERMIN ZJAZDÓW LICZBA GODZIN
1 06-08.05.2016 3 x 8 h (24)
2 03-05.06.2016 3 x 8 h (24)
3 02-04.09.2016 3 x 8 h (24)
4 30-02.10.2016 3 x 8 h (24)
5 28-30.10.2016 3 x 8 h (24)
6 26-27.11.2016 2 x 8 h (16)
7 10-11.12.2016 2 x 8 h (16)
ŁĄCZNIE 152 h

Cena netto: 6 800 zł (zw. z VAT) Istnieje możliwość rozłożenia ceny na raty
RABAT: 500 zł /os (zw. z VAT) przy jednoczesnym zgłoszeniu 2 osób

 

 

I RATA   II RATY   III RATY   IV RATY
 opłata  termin  opłata  termin  opłata  termin  opłata  termin
 5800  21.03.2016 3000  21.03.2016 2050  21.03.2016 1550  21.03.2016
3000  21.04.2016 2050  21.04.2016 1550  21.04.2016
2050  21.05.2016 1550  21.05.2016
1550  21.06.2016

Formularz Zgłoszenia na Akademię Skutecznego Menadżera

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon (wymagane)

Miejsce Szkolenia

Załącz formularz zgłoszenia (pdf/doc/doc/odt)

Course Downloads:
  • Kontakt

    Orinoko Szkolenia & Doradztwo

    Beata Kaczor ul. Szpitalna 4, 46-220 Opole, Polska
    Tel: 77 551 38 48 Fax: 77 551 38 48
  • Infolinia szkoleniowa

    Masz pytania? Chciałbyś zorganizować to szkolenie u siebie w firmie? Chętnie udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.
    Kontakt z doradcą
      beata.kaczor@orinoko-szkolenia.pl
      668 697 852
  • Jestem zainteresowany

    Zostaw nam swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24  godzin

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu

    Firma